torsdaaaaaaaaaaaaaaaaag

yeahyeahyeahyeah
igår var hos morfar som fyllde 75, han kände ingen skillnad sa han :DD hehe<3
imorse vaknade jag upp av att jag inte kunde andas, idag har jag nyst 71111185758 ggr, å ont i halsen.. mkt te idag asså...... ehe
å lite nysningar som sagt
bella skulle rida så hon hann inte se oth med miiiiiiiiiiiiiiiiiiggggg :( hehehehe
jag vill ha imorrn o jah vill ha lördag
å shiseeeeeeeeee
aaaaatchoooooo sa jag nyss ;D
hehe
stackars lili å ennie som ska sova med mig i sthlm... hehe (a'
ne nu orkar jag inte med er längre
läser lili å ennie kan ni höra av er sen :):):):):):):):):):):):):)
pusssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kasja äruuu hemmaa????????? :D

2009-03-22 @ 16:43:06
URL: http://julleitis.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0