prosit

tack
hehehehe
sen jag skrev det andra inlägget har jag packat lite kläder till sthlm, eftersom jag vet att jag inte shoppar mer för att jag åker dit tar jag med mig kläder liksom.. hehe. också packat tidning, halstabletter, alvedon och headset. sovkläder också. sen imorrn får jag la lägga i lite smink o såå... nu ska jag lägga in ljudboken på mobilen.. tror ja... fast måste radera massa musik då ju....... hmmmmm..... äh
jag skiter it
whatevaaaa
jag måste ha vattenflaska med mig också btw
orkade ni seriöst läsa all skit jag skriver?
lili å ennie vill ha med mig på promenad uppe på stan i nån timme, ehehee. skulle var på om jag vart 100% kajsa idag. eller ens 50% kajsa. men det är jag inte.. tror nog jag stannar hemma å satsar på STHLM I 2 DAGAR MED DOM IST :D:D:D kommer bli a w e s o m e :DD
på lördag kväll taggar vi partejjj btw, har jag skrivit det? :D:D:D
neh men det gör vi.
inte druckit sen sälen liksom :s
hehehe inte okkkkkkk
eller jo
eller jag vene
vet ngn som är glad över det kanskeeeee....
hehehehhe
nej.
nu ska jag sluta
och btw, OTH ÄGEEEERRRRRRR
okej, hejdå <333

Kommentarer
Postat av: Lili

det var så bra<3

2009-03-22 @ 20:55:00
URL: http://chiliflakes.blogg.se/
Postat av: EnnieS

Du är knipp kajsi <3<3

2009-03-23 @ 09:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0