otroligt!

helt sjukt hur skönt det kan kännas med fredag.
att veckan har gått otroligt fort är en annan sak.
att det endast återstår 1 vecka av praktiken känns jobbigt. + att jag ska vara på montage halva måndagen och vara i karlskoga 1 dag nästa vecka. hoppas inte fredagen bara! det vore inte någe skoj. ajja, det kanske dom fattar ;) jag kan säga det redan nu, jag kommer att sakna dom. det är ju inte direkt ett ställe som man bara kan gå in på lite sådär å hälsa men iaf... de ordnar sig. :)<3
en annan sak är att jag har nötat oth idag. har nog sett typ 8 avsnitt iaf. ngt sånt :p haha. gråtit har jag gjort, ;D
nej, nu ska jag nog sova.
ha det bäst, imorrn blire träffa syster i samband med sb :D ;) (a'
see ya!
btw, HÅRFÄRGNING IMORRN :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0