lördag

en summering av veckan först dårå. ;)
apun har varit skoj hittills, kanske inte låter så kul att arkivera papper eller kopiera papper eller följa med till atlas copco för att ta kort på varningsskyltar å så så att man vet hur dom ska sitta osv. men folket är skitbra. har lärt mig massor hittills. på måndag och tisdag ska dom göra en revison. så dom ev. får ngt diplom i miljögrejs eller ngt liknande :p haha. blir la intressant. ska också till back up skylt och dekor ngn dag, kanske även back up montage. vem vet? sedan även karlskoga till deras lager :p ehhehe han är sööööt han den där karlskogingen asså, ni ska bara veta :D (a'
första dagen var aslåååång typ 8-17 :s men sen har det varit halv fyra och igår fick jag tom sluta 13! :D kaffet är också väldigt gott ;) haha,
nu vet ni det...

till ngt roligare.
idag har jag varit hos bella med ylva, fredrik, matilda och paulina. haha för kul.
Kaj-sa
Fred-rik
och såklart PAUL-I-NA!
HAHAHAHHAHA vi dog :D
kul å träffa matilda das släkting också :D
nu ska jag sova :D
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0