2009!

jaha ni ;)  igår var det nyårsafton. som spenderades i nyinköpta kläder med bella, ylva, karin o fredrik. jag gjorde drinkar som blev mycket lyckade. vi drack cider som ewa hade köpt och sen tog vi bussen upp på stan och träffa jesper, victor, adam å filip. hehe. ahh.. vi drack vin satt å snacka. jaa. när det väl var dax för fyrverkerier träffa man amanda, maria å denise också. emma och lotte med:) många samtal med min älskade emmut också<3<3<3 :*
jag älskar amanda :D hahahah <3
sen träffa man även lili, steffy, tessan å rebecca under natten där.<3
måste säga det att det var en skitbra nyårsafton. jag var nykter, då jag inte drack mkt, bella var nykter, ylva var full hehehehhehe<3, karin va nykter å fredrik var delvis full å delvis nykter. jag vettefan :p
underbar kväll, underbara människor :D
sen på bussen slogs folk för att gå av men jaaa....... :s ehe.


Nyårslöften ;
- JAG OCH LINA SKA FAN KOMMA IVÄG TILL SPANIEN!!!<3<3<3<3<3
- träna
- tänka på mig själv liiiite mer :p
- satsa skola. ( vilket påminner mig om att LILI, vi måste göra nk;n....)
- o ha kuuuul. älska mina vänner<3
  


:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, va? du är söt

2009-01-01 @ 20:13:22
URL: http://komigenbejbi.blogg.se/
Postat av: Lili

kom ihåg kajsi! positivt tänkade!!! hehe, ja NKn :< ;)

2009-01-03 @ 14:50:42
URL: http://chiliflakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0