otagg

icket tagg på att skriva blogg även fast jag vill dela med mig av alla upplevelser i sälen.
men är fortfarande i bråkstadiet med min mamma. tur att jag åkte till pappa idag känner jag. han förstår. han känner mig så mkt bättre än vad mamma gör. det är som att mamma glomt bor hur man är när man är ung?
jag vet inte
ennie sa nyss att hon ville snacka med mig. lät inte bra det där. haha. ;) <333
jag ska också jobba i helgen. vilket jag inte har den minsta lust att göra egentligen, men jag gör det för spaniens skull. för min resa. mitt liv. ja. hehe. jag ska till spanien. punkt slut. jag har tänkt på detta lite. och nu till sälen kostade nog maten för oss ca 500 kr per person egentligen. lite mer kanske. men vi säger ca. och så åt vi visserligen alla mat lagade. så om jag och lina räknar med att vi köper mat för 1000 som vi lagar för. ( CIRKA ) och sen äter ute varje kväll, vi räknar på 1000 där också. för 2000 kr alltså. när jag har jobbat denna helg har jag 1200, så jobba 1 helg till typ så har jag till maten. sen fickpengar i övrigt. men jag tror alltså att det här blir skitbra. det kommer lugnt att ordna sig på den ekonomiska biten. man vill inte ha med sig fööör mkt pengar heller liksom :)))

längtar

okej

blev ett ganska långt inlägg iaf.

måste också tillägga det att jag läser "män som hatar kvinnor" just nu. helt sjukt bra. vill nästan inte lägga ifrån mig den. men måste. som sagt
HARD WORK WORK :D
haha
jaja
puss på er
btw, dissa fest ikv.
kändes rätt å gö så.
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

festen var kung men jag saknade dig :(<3

2009-02-21 @ 11:59:24
URL: http://komigenbejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0