helgen

helgen har varit sjukt bra ;D
i fredags blev det så att vi drog till nora. träffa putte å henke från klassen på bussen dit. dom fråga om jag skulle festa och vilka som skulle dit, jag ba eeh, typ hela bussen :p och så illa var det nästan :p haha. sen när vi kom fram dit iaf så jaa. vissa stunder var det askul och andra stunder skittråkigt. så kan alltså säga att kvällen var bra. kul att va med maria å johanna lite igen:):):)<333
igår var jag med lili. mysmysmys<3 och tung väska...................... haha
idag har jag jobbat (y' pengar!!!! spanien!!!!! (y' <3 o sen bowling med ennie å lili! OCH JAG VANN!!!! WOHOO FÖRSTA GÅNGEN I VÄRLDSHISTORIEN SOM JAG VINNER^PÅ BOWLING JUUUU! :D:D:D:D och så kom steffy så gick vi till GC, ennie bjöd på pommes å jag fick låna pengar av lili till cola. :) mkt sälen snack och vi taggar till tusen. PÅ FREDAG DRAR VI BRUDSSSSSSSS :D<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: olof

VI TAGGAR :D:DD::D:D:D:DDDD

2009-02-09 @ 12:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0