haha pluggdag eller vad

okej idag har jag P L U G G A T S Ö N D E R ! ! ! !
skojjar inte
skrivit klart nästan hela EU arbetet, typ skrivit 3,5 sidor nurå. har en uppgift kvar :p
sen har jag gjort nk fördjupningen då jag nyss kolla på progress å såg att jag endast fått g+ på energi uppsatsen å jag vill ha vg i betyget! men men. får se om det gör någon skillnad. å sen har jag skrivit ett brev på engelska, 500 ord typ å ska bara lämna in den nurå. dock inte hunnit göra någon photoshop. men det gör jag imorrn då. det är ju kul iaf :D hehe
matteprov snart också :p haha kul!^^ jaja, typ  8 veckor till sommarlov. vi taggar. :D:D
imorrn börjar man 11.20. blir nog moppen till macken å tar 10.50 bussen:)
hehe. ajja, sovmorgon iaf :D:D hihi!
måste nog boka tid till vårdcentralen också, fan hostat i 2 veckor nu. inte ok!
nu ska jag ut till hästarna :D ska bara lägga upp en bild eller 2 :)

söta ^^ ;D hahha




vi älskar  vårtecken asså ;))<333
pusshej på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0