chans att avgöra!

hihi igår var jag på stan med lilli :d köpte cardigan å vårskor. sen träffa vi ennieee <333 å köpte present åt lilliiii. sen köpte jag vattenpipa. :D mumsi. sen kol å sånt. sen rökte vi till typ halv 8 , steffy med ofcccc <3 å sen drog dom. sen blev det å kolla hockey med pappsen. fbk vann efter en mkt spännande match. och nu ikv har dom alltså chans att avgöra! dom leder efter första perioden med 2-0! :o :D:D:D:D för glad är jag! hihih
idag har jag jobbat. pengaaar :D:D hihi najs !
å imorrn blir ngr timmars arbete iaf! :) sen blire påskmiddag hos ewa å sen drar jag till emmut <3
hihi vi ska mysa :D:D<3333 ;);)
puss hej nu äre hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0