yeeeeyyyy!

shit, min dag är gjord!
jag träffade Carro Maxe idag! :D
det var såhär, satt på mcdonalds med julia, lili och therese, och så frågade jag julia när det går bussar och hon sa om 50 minuter, så då köpte jag en milkshake, å så kmr det en buss å då blev jag assur. men sen när jag går ner till bussen, så sitter maxe där, blev helt överlycklig :D:D:D<3<3 för längesen, och båda två bara "shit, jag har tappat bort ditt mobilnr och allt cp å jag fick damp å döööööööör." ahhaa. hon är söt <3 men nu har vi varandras mobilnr, och det känns jättebra. hahaha , hon bah "men du kajsa, växer stenar?" och jag dör av skratt, honm bah" men helt seriöst, hur kan dom bli så stora då?" hahahha, gumsiiiiii<3 tssssss<3 måste ses snart :)

ja, nu ska jag försöka mig på att designa min blogg :D

Kommentarer
Postat av: AMANDA

vafan! hahahha, det har jag aldrig tänkt på men stenar måste ju växa? tufft.

2008-09-20 @ 15:51:29
URL: http://aamandas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0