okej!

nu räcker det! det har varit alldeless för många deppdagar nu. ända sen i fredags har det varit lite upp&ner. men det är absolut inte ditt fel bella. visst du fick mig å prata om allt men samtidigt vill jag inte glömma. jag vill inte glömma den glädjen som den människan fick mig att känna och jag vill inte glömma den smärtan den människan fick mig att känna. det tog ett tag att ta tag i det där. att återgå till det normala och bli glad igen. jag var ju väldigt nere där ett tag, jag menar vaddå självmordstankar? fast tänk er. 2 bästavänner lämnar dig på mindre än 6 månader, hur mkt tar inte det på självförtroendet?
iaf. jag ska försöka att inte tänka någe på han. hm, behöver nog träffa honom innan allt kan gå uppåt igen. eller iaf se han. det räcker. sen vet jag vad han är för mig igen. en svikare som jag hatar, släkting, en person som bara är ok då familjen träffas.
suck. måste jag ljuga?

JAG SAKNAR HONOM :|

nej, nu börjas det igen. fan då
sväljsväljsvälj

Kommentarer
Postat av: Lili

du ska veta kajsa det att, det skulle kunnat vara jag som skrivit det som står.

så vet hur du känner dig<3

2008-10-16 @ 19:54:43
URL: http://chiliflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0