och alla drar en djup suck

för att andas, lugna ner sig och slappna av.
det är väldigt tur att jag har chixen, å emma, å bella å ylva å julia, andreas å alla, you know <3. ni betyder så sjuuuuukt mkt och får mig att se fram emot saker och inte bara leva i tiden för 2-3 år sen. fan. haha. shit ni skulle se mig nu. ah. skitsamma.
jag skulle för 2 år sen sagt att jag hatar mitt liv. men det tänker jag inte göra för jag gör ju inte det egentligen. jag har dom som betyder ngt. att ngn har tagit en bit av mig, asså. det känns, och kommer alltid att göra det. men jag har Dom <3 tack igen...

bella jag blir jätteledsen när du tror att det är ditt fel. det är inte ditt fel. du är underbar. och en grej som är mitt problem ska inte komma emellan oss. <3<3


jag ligger och tänker på minnen. på bilder jag har i huvudet, bildspel, dagen då jag fattade att det hänt ngt som påverkade din syn på mig. var det anton? var det jag själv? eller var det du? jag vet fortfarande inte. och det är nog det som gör ondast. att du försvann och tog med dig en bit av mig, utan att jag fortfarande, efter 2 år, inte vet varför.

förlåt mig för alla deppiga inlägg. jag måste bara skriva av mig lite.
ni behöver inte läsa direkt.. 
</3

Kommentarer
Postat av: bella

Kajsa tack själv :) är så himla glad att vi träffades och du betyder massor <3<3 inget får komma imellan, aldrig nånsin <3<3 himla bäst är du :) <3<3<3



(jag är smart och har inte fattat att man kan kommentera förut ;))

<3<3<3

2008-10-20 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0