spanska

ja, alla vet väl vad jag tycker om spanskan och jag har inte ändrat åsikt även om PJ är jättebra oså. menmen.
dagen började super med att man hade ett godmorgon<3 sms från emmut på mobilen. och senare träffade man Maxe på bussen. <3 helt otroligt ;d hihi. hon är helt otrolig. vi måste ses snart. ja.
jag ska försöka ta mig igenom denna spanska lektion och göra lite nytta. senare har vi naturkunskap som jag kom på sent igår kväll att vi ar läxa i, vilken jag då inte orkade göra. nej, inte peppad alls. enda roliga idag lär väl bli idrotten. och hur kul är det egentligen?:p haha.
kanske hamnar på samma buss som emma sen. man vet aldrig. ska jobba nu.
baii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0