Some changes

inga mer deppigheter, sagt förut men iaf,
lite riktlinjer!
SKOLA = ska lägga ner mer energi. det har sugit ett tag. ska komma upp på morgonen och jag ska försöka satsa. försöka är det enda man kan göra, right?
TRÄNING = styrka 2 ggr i veckan, försöka hinna med kondis 1 gång också. iaf när jag är hos pappa. sen gåååååå
VÄNNER = mina vänner ska veta att jag älskar dom. att dom alltid har mig och att jag kommer om dom ropar. jag ska satsa på att umgås och vara social.
MIG SJÄLV = man behöver va själv. stänga av mobilen. bada. träna själv, gå på stan själv. bara tänka på mig själv. inte göra saker för att jag måste utan för att jag vill.

jag ska uppdatera er om hur detta går. lite för tidiga "nyårslöften" men vafan. mitt nya år kan lika gärna börja nu. spelar ingen roll om det är tiden mellan 2 år man gör löftena. kan lika gärna börja mitt nya år nu. right?
tell me if I'm wrong.

OCH BTW, JAG MÅR BRA, ORKA GNÄLLA ÖVER NGN SOM TROLIGEN INTE FÖRTJÄNAR MIG.
thats all from me today. one tree hill next ;d hiih
<3

Kommentarer
Postat av: bella

du är bäst kajsa :)<3

2008-11-20 @ 22:19:57
Postat av: kajsa

nej bella. du är <3

2008-11-21 @ 12:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0