pissväder

rent ut sagt. har regnat ett tag, och nu är det också så pass mörkt att jag inte längre ser om det regnar, eller vänta, jag höööör regnet, så bara så ni vet, och om ni inte märkt det av ngn konstig anledning, så regnar det ute. mycket också.
idag har det varit en väldans seg dag, fick G på det oförberedda nk provet, hade fått vg om jag hade skrivit så som jag tänkte göra men tänkte att det kan hon läsa mellan raderna vilket var osmart, MYCKET. så ja. nöjd med G iaf. fortfarande uppe i taket efter att jag för första gången i mitt liv klarade en mvg uppgift på ett matteprov liksom! :D vem blir inte lycklig? :D haha, plus att jag hade VG dårå på hela provet :D menmen nu vet ni.
jag och lili blev dock mycket ägda idag men det behöver vi inte gå in på (:
jag taggar helg. ska bli SÅ skönt med en helg där jag får tänka på mig själv och ingen annan. fredag massa skoj med bästa. lördag gym med lina sen inga planer för resten av helgen :):) kanske ska boka in att kolla på Gossip Girl med emmut också dårå :) men vi får se hur det utvecklar sig. måste skriva novell också.... haha. :) jobbigt det blev iaf! :D
men det jag ville få fram var; JAG ÄR LEDIG EN HELG! :D


haha. :)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0