myws

myws här, frös, sen drog jag på mig en av mammas tröjor, en stickad, åååååh vad mysigt det blev. :):):)
förresten så ska jag sova i husvagnen inatt. vem kmr frysa ihjäl? jo, kajsa. men iaf, jag ska ju få en ny trapp i flygeln så att då måste jag sova i husvagnen tills den är uppe och så. kanske ngr nätter bara men iaf.. :):) :p haha.
jag har också idag varit å gymmat, så jävla skönt att träna seriöst. jag älskar det. ska komma igång på riktigt nu... :):) 2-3 ggr i veckan iaf! det blir nog najs.

förresten så har mitt självförtroende stigit i höjden idag, fan vad många som tkr jag är underbar, snällast, bäst, söt. och massa. för söta är ni <3<3<3

ahh. så är det. i helgen blir det jobb, ska försöka få gratis-biljetter till gymmet av jane och så också hinna blogga lite under e.m/kvällen. :) hoppas på vintrosa imorrn! <3

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0