HELGEN i ett nötskal

lördag; jobb. var helt ok. det rullade på, Helli gav mig massa barn och baby kläder att packa upp och det är roligt faktiskt.
sen så hämtade tomas mig så då åkte vi till ica maxi och köpte godis. sen åkte vi hem, drack kaffe, sen skjutsa han mig till vintrosa. hos askeblad vare massa folk. dom skulle på fest, föräldrarna dårå, å det var ju lite kul ;d hihi. sen kom bella, gustav, frida¨. vi käka pizza, eller pannkakor för emmas del, sen så mös vi typ. tog massa kort. får lägga upp ngt sen när dom har skickat ;ooo<333
  hahahah Mia litar ju på mig flickor ;D;D hahahahhahhahah, BARA på mig.
måste också säga det att det var lite jobbigt att träffa dig efter allt vi sa tidigare på f.m.
mamma hämtade mig senare.
Söndag; Jobb. julia var ju med idag men icke att vi fick va tsm. ajja. det funkar ju. right? tiden går ju liksom. sen så har jag inte gjort mkt. ensam mamma söker på tv sen dårå! måste ses!! :D:D hihih. 45 min kvar.
ajja. ska nog röra mig inåt.
pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0