fredag&lördag

fredagen; blev najs. tommy, sjöö o alex kom. och så kom fredrik, emma, lina, bella å soting å ennie. kvällen blev helt ok. träffade massa folk vilket absolut var det roligaste. inget speciellt egentligen, joo, ennie försökte lära oss karlskogingska. HAHAHA, de é GÖÖTTTEEE ;d hahah vi sög;d sen sov emma här :p

lördag;  vaknade här med emsi å sen så kolla vi GG, det ägeeeer ;d haha :d du äger <3 sen åkte hon. å sen badade jag. sen blev det till och äta på pacos med jesper, ida, ewa, pappa å  bror. asgott vare!! :D diggar't. där ska vi äta fler ggr ;D hihi. sen åkte jag till ylva å bella ;D kolla på tv, hann se nästan hela beck sen skulle jag åka hem igen :(:( men mys vare, en del garv och mycket snack ;D  hihi<33333

idag; vaknade 11. sen ska jag äta frulle. sen blire att chilla fram till 14 eller ngt för sen blir det hockey med miccissss <333 hihi. det blir najs. sen ikv ska jag kolla ensam mamma söker iaf!!! :D å så SKA JAG KOMMA PÅ EN JÄVLA NOVELL!! åååh, blir galen.. ajja. sen bajs på att det är måndag imorrn. 5 dagar till i skolan. men vet inte om jag vill jobba nästa helg. jobbar nog hellre när jag är hos pappa. ajja.. vi får se. ska käka nu. byeeee

xoxo , K.K.

Kommentarer
Postat av: juliaooo

jag vill att vi ska jobba tsm!!!!!!!!! 1m avstånd som max, haheehhe.. :)

2008-11-16 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0