asså <3

ÄLSKA <3
kolla här ; http://www.youtube.com/watch?v=6KG70d6qbVE
asså vem blir inte glad? :D x)))
hahaha,
såhär spenderar jag min företagsekonomi lektion åsådär, sen ska vi lyssna på tränaren för KIF som ska prata om ledarskap och grejs. jag har just tjatat på tessis att hon skulle blogga så att jag skulle ha ngt att läsa och hon håller faktiskt på just nu :)
känner att jag skulle behöva rapa efter den där brejkhalvan jag fick av rebecca men det blev inte så.
nu sätter ngn idiot på musik också.
jag tror inte att många jobbar iaf x) steffy å josse spelar pokemon :d haha. orka dom :D

AAAAAHHHH  juste! ska tenta av engelska A nästa fredag och jag har inte snackat med sylvia äb, och får damp. måste göras idag juee!! ;oo vill liksom veta resultat på diagnosen men ahh...

hahaha . nu vet ni lite om situationen i skolan;p

emmut sen<333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0