weii!:D

tju.
hm, blir ni förvånade om jag drog till vintrosa idag med? antagligen inte. men där var jag iaf ^^
åkte till emma&lina, där var micc. vi kolla på gossip girl. :p sen kom niklas och gustav. jag å micc drog till amanda å hämta oth. sen så skulle vi till affären och möta emma och lina och niklas och gustav. och sen så käka emma å lina. sen drog niklas å gustav . vi stack upp till a igen och kolla one tree hill. sen kom grabbarna igen. mys vare, emma börja grina :D <3 sen börja lina och emma bråka. fy saaaate vad vi garva xD hahahhaa :D sen stängde deras föräldrar av strömmen så att vi skulle lugna ner oss ( emma och lina! ) så då gick vi ut. sen så åkte vi runt lite. käka glass :p
trevligt vare iaf.
tkr väldans mkt om er asså <3

Kommentarer
Postat av: emmmmmma :D:D:D:D

ahhaha jag är inge bra o vaarg ^^ hahahaha<3

2008-06-19 @ 13:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0