snart 2 år.

vad var det som hände?
vi va bästa vänner, det skulle vi va, du sa föralltid
jag kunde säga allt till dig, du sa att du skulle alltid finnas för mig
vi var varandras stöd, du sa att vi skulle aldrig förlora varandra
vi var bästa vänner

varför förändrades de? varför var det bara tomma ord?
jag saknar dig
jag försöker få tillbaka de men du har förändrats
den du va är borta, jag saknar dig

jag känner ilska, jag känner sorg
jag har så mycket jag vill säga till dig
men jag kan inte, den situationen vi är i nu gör de omöjligt

jag saknar den vänskap vi hade för mig den värd så mycket
va den inte de för dig?

du kan inte säga att jag inte har försökt
det har jag flera gånger
men du ger inget tillbaka..
jag lämnar det nu bakom mig
du blir ett minne

bästa vänner för alltid var det bara tomma ord?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)



Kolla in det här..





http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/9741

2008-06-15 @ 22:42:50
Postat av: jonna

åh det låter jobbigt:<

2008-06-15 @ 22:46:34
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0