papparazzifotograf ;o

ngt som jag glömde att berätta igår var ju det att jag lina och emma fick för oss att vi skulle å plocka smultron, och jag skjutsade emma å liina åkte själv. och våra mopeder går lika fort typ så att vi låg där jämsides och så körde vi förbi en bil som ´skulle vända så att dom skulle komma åt samma håll som oss. och så när den här bilen sen kommer ifatt oss, jag ¨låg först och lina bakom mig, så kollar jag i backspegeln och då sticker passageraren i bilen ( en ganska söt kille faktiskt! ) ut huvet och tar massa kort på oss, med blixt och allt möjligt, och sen kör bilen om oss och han tar massa kort, så ligger dom före oss sen å han vänder sig om och tar ännu mera kort, och jag och emma bah vafan äre som händer. och så svänger vi ner på en annan väg. stannar och alla 3 i kör;
- vafan var det där?
hahaha, måste säga att det var lite lustigt, undra va han skulle med korten till! xD
haha

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0