kärlek<3

okej. nu ska jag ta det här lugnt och försiktigt. jag orkar inte skriva om alla. men alla blir nämnda. blir du inte nämnd så säg till, och ge mig en smäll. är jätteledsen isf<3


michaela :  Du betyder så jääävla mkt för mig. du finns där för mig, vi kan snacka om allt. du lyssnar, du skrattar, du blir arg, du reagerar precis som jag. vi har alltid roligt. du är underbar bruden. jag älskar dig<3<3<3<3

jesper : du är grymmast! det har betytt så himla mkt för mig att lära känna dig. och betyder fortfarande. du är en sån kille som man inte kan göra annat än älska. så jävla underbar, snäll, rolig, sjuk-i-huve. jag kan räkna upp mkt. men för mig är du jesper. och utan dig är inte jag kajsa. <3<3<3<3

julia : jag älskar dig barndomsvän. 16 år tsm. blir bara fler och fler <3

rebecca :
du är helt otrolig. amazing. du finns här. du är underbar. kmr sakna dig som faaaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jag älskar dig<3

amanda : haha, one tree hill forever eller vadå ;)? haha :D du är sjukt bra. vi har våra stunder. vi måste fortsätta ses, du betyder sjukt mkt. och har gjort i typ 4 år nu va?<3 älskar dig<3

jimmy : du har betytt en del i vår nu grabben. du är grym. håll kontakten. <3


fler som betyder, vissa mer än andra, men ni betyder<3 ni är underbara<3
andreas , emma , maria , johanna , linda , kajsa , lina , robin, emma , oskar ,
 tommy , nathalie, carolin , jonathan , jesper , julia , kajsa .

vill lära känna mer :p
niklas , fredrik , jonas , mfl. <3

TACK FÖR ATT NI FINNS!<3


Kommentarer
Postat av: Belse

DU är bäst Kajsa. Always. <3

2008-06-12 @ 22:15:25
URL: http://lovertits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0