kaffe och musiik ;)

holabandola som en brukar säga ;)
hm, eller inte? ^^
jaja. jag sitter här med en kaffekopp jag, mums.
och så lyssnar jag på musik :) ,
efter en väldans ansträngande dag i skolan ^^ not.
kmr dit, börjar 8.50. städar skåp. sen äre vasalöpet, skit it. miccis kom.<3 sen typ sitt å hänga ^^ och så lunch sen drog vi :p haha. ansträngande eller hur?^^ var la hemma typ strax före 12 :p hahaha :D:D
jag ska strax iväg å bada med julia också ;) najsnajs,
sen kolla va hon ska ha på sig ikv. haha. söto<3

varför känns det konstigt?
varför blir det så?
är det för att jag börjat snacka med henne igen?
jag fattar ingenting.
jag älskar dig så jävla mkt,
du är jävligt värdefull i mitt liv <3
vore så jäkla synd om allt försvann....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0