ella, elle L'a

ja, den låter går just nu här på datorn.
trodde den hette ella ella ella. men det låter ju bara så ^^
jag laddar just nu ner markoolios sverige låt! "sverige det bästa på vår jord"
fett bra låt. ;);)
kom igen sverige, nu kör viiiiiiiiiiiii.
typ x)
en låt som jag letat efter i flera veckor är ju sailon - sacred. hm, den finns inte :s
en låt som jag verkligen älskar är ju I won't Disagree med kate voegele, mia från oth vet ni ;) mys låt :)
" cause lately you make me weaker in the knees "  :)
jag känner såhär. jag får nog samma poäng som förra året, MEN, jag har ju äntligen fått mina MVG;n i svenska å engelska. så jag är nöjd. mer än nöjd faktiskt. helt fucking UNDERBART! :D
nej, känner ett visst badsug. mamma slutar snart. jaja, kan ju sätta på mig bikinin iaf :D
byeeeeeeeeee <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0