eftermiddagen...

...har spenderats med film. först skulle jag kolla på one tree hill nere i källaren, men tvn spöka igår, tror ni inte den spöka idag också eller? jo, det gjorde den! usch vad irriterande! iaf så skulle jag kolla i pappas rum ist! men jag märkte att dom tagit upp dvdn och tvn till sommarstugan så det gick inte! eftersom att playstation inte tar brända skivor så fick jhag kolla film ist. leagally blonde blev det. för bra film. tjejen är ju suverän ffs! hahaha :D
alldeless strax ska jag gö mig iordning för att åka å käka hos ewa.
inte speciellt hungrig men vafaaan xD haha. träffa dom<333
saknar julia förresten <3<3<3:/
kanske uppdaterar senare!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0