alla på samma gång ^^

haha, gårdagen ;
mötte lina och emma, så sjöng vi massa singstar, sen skulle vi och möta jesper. och så ringer han och säger att han moppe gått sönder och att  vi skulle hämta han. så då gjorde vi det. och så fick jag ett getingstick! och skitont gjorde det!!!!!!! och sen iaf sjöng vi mera singstar och sen så skulle lina hem för hon skulle jobba. och så ringer hon efter 10 min och så säger hon att hennes moppe gåt sönder xD hahahahah :d
och sen iaf så skulle jag skjutsa hem jesper, och tror ni då inte att min moppe dör vid macken? xd HAHAHA, som tur var fikc jag och jesper igång den igen, och vi åkte till han.
sen sov ju emma här :)<3
vi va uppe till typ 3, sen sov vi till 12.
sen idag åt vi marängsvisch och va med lina, niklas, fredrik, adde :)<3<3
 


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0