abstinens!

usch! jag har inte varit i vintrosa sen i måndags! jag känner att jag saknar dom. :/ fattar ni, jag har vintrosa-abstinens! shit hur ska detta gå? :o jag har inte varit hemma på 3 dygn! 4 dygn eftersom jag inte ska dit förrns imorrn! hm, hem eftersom jag flyttat hem till fam A. men det är bra att sakna dom lite :) sen planerar jag hela helgen där. sen måndag blir vinön med micc å emma tror ja! :D<333 jag längtar :):)<3<3

jahaja, längesen man såg dom andra flickorna, amanda, maria, johanna, alla dom! ;/ <3 ngn dag i veckan maybe? ;)<33

och förresten så såg jag oth säsong 2 avsnitt 8 igår. och det är i det avsnittet dom börjar spela in When the stars go blue. och första gången Haley sjunger den man bah usch. haha, inte för att det lät direkt dåligt utan liksom otakt och så är man så van med hur låten ska gå egentligen liksom :p haha. ja, men egentligen! tänk alla låtar, undra hur länge dom står i en studio och spelar in innan det blir perfekt liksom! det är säkert skitkul men ujujuj.. haha, jaja.

nu ska jag sätta in lasagnen i ugnen!
tjao!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0