älskiii<3

idag har jag haft bajsbajs huvudvärk! uschåfy!
så tänkte inte göra ett skit.
men så ringde lina <3
hon tkt vi skulle dra å bada. jag bah visst! å så åkte jag till lina. vi fick inte åka till leken för hennes mamma. så då sket vi i det. drog till falken å köpte glass. och sen så ringde vi niklas :) så kom niklas och daniel. å så åkte vi hem till niklas och badade :):):)<3 sen så drog lina. fredrik kom. sen så mötte vi amanda i falken, jag, fredrik och niklas. och sen så var amanda med oss en stund<33333333 och sen så fick inte nisse va ute! :(:(<'3 så aaah, då följde adde å simon med till tommy. stog där ett tag och sen så kom vi på idén att vi skulle till stan. så jag skjutsa hem amanda :(<'3 och sen så följde jag grabbsen till stan. vi stanna till i gräve by å checka till grabbarna på lanet. bla jesper å jonas! <3<3 :D sen drog vi vidare. å så åkte jag hem för jag visste inte om min soppa skulle räcka.. ajaaa.
puss på idag.
vintrosa imorrn!
jobb på måndag!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0