9D!

seriöst.
jag saknar.
jag har inte snackat med jesper på typ 4 dagar och jag får spasmer jag lovar!
och stoffe å jonte har jag inte träffat sen skolavslutningen! JAG SAKNAR DOM! :o
julia n har jag träffat, och SKA träffa. ONE TREE HILL! :o <33
kajsa a, icket sett, linda, icket sett, kajsa v.e icket sett!
mfl!
rebecca har jag träffat en gång. miss you<33333333333
maria träffat 1 gång. shit! <3
jp träffat 1 gång va? men för kuL! göras om?! jaaaaa! :D:D:D:D<3333333333

nej, bara smörar gör ajg.
men jag saknar er.
amanda, julia, miccan, emma och ni har jag träffat iaf. :)<3
oskar har jg inte heller träffat förresten! :O:O:O jaja. snart så! :):):):):)

saknar tilde också när vi ändå håller på!
och lisa! ( men träffas på fre!!!!!!!!!!!! :D:D:D)<3
och så lina å emma, gustav, å alla vintrosingar! :o
usch ja, för hemskt! :o
<33333333333

PUSSSSSSSSSSSSSS :*
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0