snodde JP;s<3

om jag fick återuppleva kvällen skulle jag va lycklig;

så här vare, vi vara några st som skulle ta en sväng med bilen, vissa hade ju turen att åka med tommy.
andra stannade hos jesper, och skulle åka med han.
det var då jag och johanna som skulle åka med jesper :D
vi tre går ut till bilen och vi sätter oss i den (  och det var ISKALLT)
och vad händer!? den startar inte ! HAHA.
och jesper säger " det är nog ingen bensin i "
vi ba aha men då tankar vi då :)
och när vi skulle tanka så ska jp lysa med mobilen så jesper ska se om han kan öppna tanklocket.
jag vet inte hur länge vi stog där, men jesper fick aldrig upp det. men efter ett tag, och jäkligt mkt skratt, tar johanna tag i nyklarna och säger nu jäklar och hon fick upp det på en gång. hon tog den ända nykeln som jesper itne hade provat med, vi fick i bensin satte oss i bilen , och den startade inte. ( under den tid vi stått där hade nog dom adnra åkt några mil XD ) jesper han säger att det kasnke är batteriet som är slut, vi hämtar batteriladdaren, tror ni inte då att sladden är för kort och vi msåte putta bilen, XD och medans den står och laddar så går vi in i garaget och jesper visar oss hans snygga gräsklippare och sedan att han har nyss lackat om klippagrigatet och jp pekar på gräsklipparen och frågar "  men ska du inte lacka om den till typ röd eller ngt också ?" Och ni skulle ha sett minen jag fick av honom när jag sa det,
" VA?!  vad säger du, visst den har några repor med den är fan inte GRÖN är du färgblind eller " HAHAHAHAHHA
å herregud
jag blir lycklig av att läsa skiten<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0