jullooooooooooov

så känner jag :) jag kan andas
jag gör sånt jag mår bra av. ehhe. idag, lördag. HEMMA. imorrn. so´va hos emmut I think :)<33missar henne. hm. jag träffa beppe förut typ 20 sek. men hann ge han en kram å säga grattis och typ ah :p haha. klockan är förresten 11 och jag är trött. haha. orka va miiig :p neh. imorrn blire först marieberg. sen lunch hos arne och eva :):) det blir naaajs. 3 dagar kvar nu till julafton :):):):)::):):):))::):):):):):):)):):):):):):):) typ.
på tisdag ska jag nog till back up och hälsa på inför praktiken dårå :) ska bli najs faktiskt.
undra om det är ngn i min klass som har tagit hem schemat från shared ..... ehe. ahhh -.- det tror jag inte :D
jaja. orka skriva
bai

Kommentarer
Postat av: Lili

haha, visste inte ens att dom lagt upp schemat där :<

2008-12-21 @ 16:18:09
URL: http://chiliflakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0