dan före dopparedan

blev det för typ 15 min sen.
jag spenderade natten i vintrosa, mys med min bästa emmaaaa. hehe, kickboard ;) tihi
ah, hon äger.
hm, alldeless nyss hade jag massor att skriva. men allt bara försvann....


~~~~~~~~~~~~~~

update:
jag gick igenom lite gamla skrivböcker från 6an. minnena bara flödade. tänk vad mycket jag har glömt. jag kom också på att jag jag tänkt en del på sabina på sista tiden. undra hur hon har det.. hm. tilde med. ajja. det var tider det. de tiderna vill jag aldrig glömma. vi hade ju så kul. jaja <3 saknar MIG JENSA OCH ANTON!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var lovely tider det

2008-12-23 @ 00:25:28
URL: http://komigenbejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0