01.48

jag läste inlägget jag skrev för ngn dag sen. att jag önskar att du dött. egentligen så gör jag det. egentligen så vill jag tillbaka. jag lurar mig själv. allt du skulle ha gjort var att säga till mig att  du inte v ille vara min kompis mer. eller att vi skulle sluta umgås eller vad som helst. inte bara.... tystnad. jag klarar det inte. och trots att det har gått 2 år, så bryr jag mig fortfarande. jag bryr mig om vad du tycker, vad du gör , vad som händer i ditt liv, JAG BRYR MIG OKEJ?! vi är släkt. ska det alltid vara såhär? FINE! då får det vara det då.
men snälla , LET ME KNOW!

01.52
har ett snack med jesper... du vet att jag alltid finns för dig. grejen är den att jag inte tror att du gör det för mig. väldigt synd. men jag vet inte. du berättar om s&t. att t alltid ska vara bättre än dig. men då kan jag säga en grej till dig. m är alltid bättre än mig eller hur?


Kommentarer
Postat av: Lili

<3

2008-12-14 @ 12:16:03
URL: http://chiliflakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0